Przez śmiech do serca

0
254

Każdy kto posiada telewizor w swoim domu musi mierzyć się z atakiem marketingowców. Każdego dnia, o każdej porze, bez względu na to, który włączymy kanał. Reklama jest wszechobecna, wszechogarniająca, niedająca się zagłuszyć. Skoro już oglądanie jej jest czymś nieuchronny, dobrze by było, by jej jakość była ja jakimś przyzwoitym poziomie. W przeciwnym razie naraża widza na popadnięcie w depresję egzystencjalną.

Śmiech to zdrowie

Z uwagi na to, że ludzie dobrze odbierają rzeczy pogodne, warto, by prowadzone kampanie reklamowe również czerpały garściami z uśmiechniętego koszyka. Zawsze lepiej postrzegana będzie dana firma, jeżeli jej reklamy odznaczać się będę inteligentnym dowcipem, albo chociaż subtelną próbą pozostawienia widza w dobrym humorze. Śmiech zawsze podnosi wartość danego produktu, stąd nie warto inwestować w kampanie przesiąknięte nudą. Chociaż mały dowcip, jakieś zwrócenie uwagi widza na zabawny aspekt życia. Takie elementy znacząco sprzyjają lepszemu postrzeganiu tego, co się widzi w telewizji.