Jak zaistnieć w świadomości klienta?

0
211

Zalewająca rynek potężna ilość usług, produktów i informacji utrudnia naszym potencjalnym klientom dokonanie wyboru akurat naszej oferty. Tradycyjne środki reklamowe zdają się być już wyeksploatowane i zamiast zainteresowania klienta naszym produktem przynoszą odwrotny skutek. Aby reklama była skuteczna, potrzebne jest zaistnienie produktu czy też usługi w świadomości potencjalnego nabywcy. Nasz przekaz nie może być nachalny ani podany wprost. Dobrym rozwiązaniem jest stosowanie tzw. content marketingu, czyli zabiegów marketingowych uwiarygadniających jakość naszego produktu i wskazujących na jego istnienie. Jednym z rozwiązań jest prowadzenie dyskusji na forach internetowych, która sprawia wrażenie, że na temat produktu bądź usługi wypowiadają się zwyczajni użytkownicy, nie związani wprost z producentem. Przy odpowiednim prowadzeniu rozmów oraz poprzez polecanie naszych produktów i usług i informowanie o nowościach możemy wykreować wizerunek naszej firmy i zaistnieć w świadomości klientów.